IJsvereniging Voorwaarts Delfgauw
© Website gemaakt met MAGIX Web Designer MX 2013

Contributie

OAlle leden krijgen begin November het clubblad in de bus met daarbij een verzoek om het contributie bedrag zo spoedig mogelijk over te maken. Doet u dit voor eind December dan ligt in het geval van een ijsperiode uw lidmaatschapkaart bij de kassa van het clubgebouw.

emailadres

Om alle leden snel en eenvoudig op de hoogte te houden van de ontwikkelingen rond de ijsbaan zouden wij graag uw emailadres ontvangen. Via de mail kunnen wij u dan op de hoogte houden wanneer bijvoorbeeld de ijsbaan open gaat. Kunt u uw emailadres met vermelding van postcode en huisnr. sturen naar  ijsvereniging-delfgauw@outlook.com Tijdens een schaatsperiode is het elke keer weer druk en hebben we de hulp van extra vrijwilligers hard nodig. Als u het leuk vindt om een keer een middag of een avond te helpen kunt u dit doorgeven aan Gerda Hazeu (015 - 262 7366)

Ledenvergadering 2023

IDeze is gehouden op donderdag 23 november in ons clubgebouw.
Welkom Lidmaatschap Openingstijden Contact Sponsors Nieuws

Vrijwilligers gezocht